Tuesday, December 22, 2015

Efemeritati eterne - partea a 2-a : Valoarea

Buna tuturor,
Scriu acest articol tot la provocarea Joker Event Club, agentie de servicii filmare, fotografie, sonorizare si lumini, pentru evenimentul tau, dar si ca sa dezvolt putin mai mult ideile din articolul de aici.
 
Dupa cum va spuneam , sunt cateva  momente care pentru mine au insemnat mult. Totusi, daca va uitati putin cu atentie, nu toate momentele prezentate sunt au aceeasi calitate a imaginii - indiferent de perioada incare au fost facute.
 
As vrea sa analizam putin poza mea de "martor" la Cununia civila a Ninei. Aceasta poza mi-a adus nu mai putin de 405 "like"-uri si 82 de comentarii, multi crezand ca eu sunt mireasa. Si aici va rog sa vedeti like-uri si commenturile ca o masura a impactului pe care il poate face un "pozar" profesionist : m-a capturat pe mine asa cum eram in ziua aceea si a putut transmite prin poza lui emotiile pe care le simtisem si eu la marele eveniment. Si "pe viu" mi-au spus oamenii ca arat bine, dar oamenii care nu m-au vazut au inteles acest lucru - spre deosebire de poza de la intalnirea cu Presedintele Rotary International Gary Huan, si sotia sa - unde, desi eram pozati cu un aparat scump, poza nu a capturat nimic din trairile mele . Desi in America, la intalnire, peste 100 de oameni mi-au admirat portul national, doar 43 de oameni mi-au dat like la poza si 3 au comentat.

As vrea sa va spun si despre video-uri : in anul 3 de facultate am prezentat si organizat un eveniment de 3 ore. Il am pe tot filmat. Slab, dar il am. Nu mai pot sa ma uit ca sa ajung in acea stare - dar, cand vreau sa am emotia pe care am avut-o cand tatal meu alerga semi-maratonul sau bucuria pe care am simtit-o la petrecerea burlacitelor, ma uit la un filmulet scurt, si reajung in acel moment.

Recomandarea mea - orice momente definitorii veti avea in viata : botez, nunta, absolvirea facultatii, primul maraton si tot ce va mai vine in minte - lucrati cu o agentie profi. Orice buget aveti, alegeti macar o parte a evenimentului sa fie inmortalizata de profesionisti - pentru ca veti vedea o alta calitate. Voi veti stii momentul, dar emotia va fi mai puternica cand aveti si "documentarea" realizata profesionist.

Imi place cum scriu cei de la  Joker Event Club - ca pentru alegerea potrivita e doar nevoie de stabilirea unei intalniri . Bonus - dau ei cafeaua. Asa ca - la cat mai multe efemeritati eternalizate :)

Efemeritati eterne - partea 1 : Momentele

Partea frumoasa la un "moment", este ca se intampla acum.
Partea urata la un "moment", este ca se intampla acum.

Viata noastra este o insiruire de secunde in care facem planuri, radem, glumim, suntem pe culmile lumii ca apoi sa fim la pamant si viceversa, iubim, suferim, suntem nervosi, trecem mai departe.

Am norocul ca de cand sunt mica tatal meu a investit in amintiri : a avut un aparat foto cu care a facut zeci de filme alb-negru cu mine bebelus. Cand erau pozele la gradi sau la scoala - eram trimisa :tunsa, aranjata - sa imi ramana amintirile frumoase. Mai apoi a cumparat un aparat foto color. Apoi, prin 2000, prima camera digitala - care putea sa si faca filmulete. Prin 2005 mi-am cumparat si eu camera mea digitala. Ce vremuri : ieseam in oras cu prietena - pac, o poza. Sau 10 - sau 100. Oricum exista memorie sau le stergeam.

Da ... multe poze, multe videouri , multe momente: botez, prima zi la gradi, prima zi de scoala, ziua de nastere cu prietenele, nunta primei prietene, absolvirea facultatii.. mai vreti? mai am: primul semi-maraton al tatalui meu, primul Craciun petrecut cu iubitul , primele cuvinte & primii pasi ai bebelusului.. si mai sunt atatea lucruri - pentru care e bine ca tu, cel care le traieste, sa fii prezent - sa te incarci de emotia momentului - si sa rogi pe altcineva sa faca poza. Sa dai 100% experientei, si sa fii increzetor ca cineva va imortaliza si pe pelicula momentul.

Cred ca a venit momentul in epoca "selfiurilor" sa ne incredem in profesionisti.

Nu ma credeti - uite, aici sunt cateva marturii din viata mea:
 
 
 
Aveam 4 ani, Iza si Nina implineau 3. Eram deja vecine de cateva luni, dar nu stiam ca zilele noastre de nastere sunt aproape identice. Cred ca nici parintii si bunicii nostri nu stiau cand au facut poza cum va evolua prietenia noastra. Aici puteti vedea petrecerea burlacitelor Ninei. Si daca nu m-ati recunoscut in video, aici este marturia : cand eu eram martorul oficial la cununia civila:



Se pare ca 2014 mi-a adus noroc, deoarece am castigat participarea la o conferinta international in America - tara pe care visez sa o vad de cand eram mica, am reprezentat cu mandrie Romania - primind aprecieri la scena deschisa pentru portul nostrum popular si "bunatatile" noastre - si am cunoscut 2 oameni pe care ii respect enorm - Presedintele Rotary International , Gary Huan - care, dintre 250 de participant a ales sa se pozeze si cu mine.  
 
Si, din cand in cand ma mai uit la un video - pe care il am de la primul Semimaraton alergat de tatal meu, la 59 de ani. cand ai vointa, totul se poate. Doar concentreaza-te pe ceea ce faci - si altii vor avea grija sa te urmareasca pe tine.
 
Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agentie de servicii filmare, fotografie, sonorizare si lumini, pentru evenimentul tau - si concluzia mea este ca imi place sa am cat mai multe momente din viata imprtalizate - pentru ca toate ma incarca de energie pozitiva, ma readuc intr-o stare de placer si imi amintesc cine sunt.

La voi, cum e ? Ce moment v-ar placea sa imortalizati cu filmari audio si video?  


Monday, December 14, 2015

Pret vs. Valoare

Exista o categorie de oameni care isi cumpara tot ceea ce le place - fara sa verifice nimic altceva. Pentru toti ceilalti, inainte de a face o achizitie, mai exista un pas : verificarea pretului.


Dupa cum spuneam mai devreme, conteaza foarte mult ca ceea ce cumparam sa fie o valoare. De ce? Pentru ca lucrurile se degradeaza in timp si conteaza foarte mult ceea ce ramane.

Dar inainte de a spune care e diferenta intre cele 2, hai sa incercam sa stabilim ce este fiecare. Pretul este - din punctul meu de vedere, suma pe care ultimul vanzator o cere pentru un produs. Aici putem povesti despre pretul de raft fara oferta ( pt magazine - atat on-line cat si offline), pretul de client pt vanzarea directa si altele pe care le vom defini pe parcurs.

Cum putem calcula ce ramane ? Eh... aici nu stiu - e vorba de piata.

De fapt, valoarea unui obiect este exact cat esti dispus tu sa dai pe acel obiect.
La fel e si cu oamenii, doar ca aici, "pretul platit" nu se masoara in bani, ci in timp : timp investit in relatia cu celalalt: jumatate,  copil, parinte etc.; timp investit pentru a-l intelege; timp investit in a-i face un super cadou etc.


Voi incepe de azi o analiza a diverselor produse pe care le cumpar: mancare, haine, casa ( sper eu),  telefon - tot si sper ca impreuna sa reusim sa aducem produsele la valoarea la care ar trebui sa fie.

Hai sa incepem.
Wish me luck

Monday, December 7, 2015

Despre descoperiri

Zilele trecute jucam un joc : recunoaste brandurile. Jocul e simplu, primesti un logo partial complet si trebuie sa scrii literele lipsa. Cu jocul asta descoperi ca lumea e muuuult mai mare decat reclama de la televizoarele din Romania. Suna interesant?  Hai sa iti dau un exemplu. B_ _ E. Ce poate fii?

Sincer acuma, tu ai auzit de BOSE ?!

Si nu, Bose nu e un Boss in cazul vocativ ( Oricum, primesti puncte pentru ca stii ce inseamna cazul vocativ si cine il poate avea) .

Daca nu stii nici tu ce si cum e BOSE, esti ca si mine acum 11 luni cand eram prin Asia, la un talcioc si cautam niste casti - sau macar o mufa jack tata - jack tata ( cunoscatorii stiu de ce). Si pe la toate gheretele de muzica vedeam produse Bose. Bose-n sus, Bose-n jos .
Ca sa va faceti o idee despre locul in care ma aflam : eram intr-un ditamai bazar de fake-uri de la haine pana la electornice si electrocasnice.

Si peste tot la haine era Nike si Adidas. Adica haine pe care daca vreau sa le cumpar la pretul lor intreg,  trebuie sa ma gandesc la ce sa renunt ( mancare, curent etc.).  Deci Bose trebuia sa fie din aceeasi categorie. In domeniul sunetelor, nu eram prea pasionata de branduri,  Totusi am vrut sa aflu ce sunt - si am intrebat la un vanzator:
"What is Bose?" ( Ce e Bose?)
"Bose very, very  good . Top Brand". ( Bose e foarte ,foarte bun . Brand de top.)
"Is it original? "( Produsele sunt originale?)
"These, not - A grade Fake. But sound quality very good madam". (Acestea nu, ci sunt fake-uri de clasa A. Dar calitatea sunetului este foarte buna)
Si mi-a pus sa ascult la o boxa draguta ceva
Boxa arata cam asa.


Nu mai vazusem niciodata o boxa portabila cu atatea optiuni. Domnul mi-a spus ca la un Bose original merge semnalul pana la 30-100 de metri; la asta fake merge doar 2-3.Mi-am luat un magnet de frigider si am plecat.

Interesanta firma, BOSE astia. Cred ca sunt si mai interesanta pentru ca n-am vazut nici o reclama de la ei... si trebuie sa fie foarte buni, daca ajung sa fie copiati prin Asia de sud-est la scara larga.
Adica, de ce sa copiezi ceva, daca nu este "first in class" ( primul din categorie) . Si - da, mi-ar placea sa am parte de o demonstratie de la Boxele minune, sa vad daca intradevar voi avea si eu parte de: "Sunet exceptional, la tine in palma..."


Idei de cadouri - product review Like de la Douglas

Buna tuturor,

Decembrie e luna in care ne transformam in Mosi Craciuni cu totii. Un motiv de bucurie sa stim ca vom aduce fericire in inimile celor dragi.

Intr-unul din periplurile mele prin Mall, mi s-a ivit acest afis - asa ca am zis sa fac putina cercetare:



Am aflat ca Douglas România lanseaza in reteaua sa de magazine din Romania campania de strangere de fonduri “Beauty of Giving” prin care va sponsoriza Asociatia Little People cu cate 10 lei din vanzarea fiecarei palete de machiaj Like.

Deci, review:
Descriere produs : paleta de machiaj , cu peste 100 de culori( 120 daca am numarat bine), portabila
--> bonus : ai inclus 5 tipuri de pensule, culori pentru pleope sunt grupate cu 2 rujuri si un blush compatibile pentru look-uri de invidiat
--> paleta are si o oglinda mare si incape cam in orice poseta ( minim medie ca marime) 

As da banii pe asa ceva? Pai - daca ne gandim sunt 120 de culor de pleope + 8 rujuri + 4 blush-uri, in total 132 de nuante --> vine / nuanta sub un leu. Da, as da banii. Culorile sunt foarte variate - se potrivesc bine cu orice tip de ten si haine. Avem chiar si culorile anului 2016

Eu intamplator am auzit de Asociatia Little People si mi se pare ca ceea ce fac ei este de o candoare deosebita. Pentru cei care nu au auzit pana acum, cei de la Little People au ca obiectiv imbunatatirea calitatii vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer prin oferirea unui suport psihosocial pe toata perioada spitalizarii și dupa finalizarea tratamentului, contribuind astfel semnificativ la rata de supravietuire a acestui grup de bolnavi.

Asa ca, daca aveti vreo doamna speciala in viata voastra - pasionata de machiaj - nu ezitati si faceti-i cadou aceasta paleta. Daca va ganditi sa investiti intr-o paleta generala sau pur si simplu vreti sa iesiti din zona de confort - va recomand cu drag paleta Like de la Douglas.

Ce spuneti, facem un gest frumos de Sarbatori?

Cu drag,
Di

Sunday, December 6, 2015

Daruirea are gust bun ( si arata bine)

Vin Sarbatorile!
Bunatatea pluteste in aer!  Mirosul de cozonaci si sarmale incepe sa patrunda prin case.
Fericirea creste zi de zi. Oare pentru toti?

Probabil ca pentru cei care nu au o boala crunta - cum ar fi cancerul, da, "It's the most wonderful time of the year" ( Sunt cele mai frumoase momente din an).

Acum e momentul in care ne amintim de tot ceea ce avem : familie, sanatate, prieteni.

Si daca tot ne amintim de ceea ce avem, cum ar fi ... sa dam mai departe?
Daca vrei sa faci un lucru bun si nu stii exact cum, poate am solutia pentru tine ; de fapt nu eu, ci Douglas Romania vine cu o propunere : daca vrei sa ii faci cuiva pasionat de make-up un cadou - iti recomand paleta de machiaj Like . Aici este o poza dintr-un mall din Cluj unde am vazut un afis care mi-a atras atentia.

 Am aflat ca Douglas România lanseaza in reteaua sa de magazine din Romania campania de strangere de fonduri “Beauty of Giving” prin care va sponsoriza Asociatia Little People cu cate 10 lei din vanzarea fiecarei palete de machiaj Like.
Eu intamplator am auzit de Asociatia Little People si mi se pare ca ceea ce fac ei este de o candoare deosebita. Pentru cei care nu au auzit pana acum, cei de la Little People au ca obiectiv imbunatatirea calitatii vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer prin oferirea unui suport psihosocial pe toata perioada spitalizarii și dupa finalizarea tratamentului, contribuind astfel semnificativ la rata de supravietuire a acestui grup de bolnavi.

Cum ziceam, fericirea creste zi de zi. Cu un gest frumos, putem sa facem sa creasca si pt ceilalti. 
Cu drag, 
Di


P.S. daca va intereseaza, au si niste reduceri foarte bune la seturile de parfum si parfumuri : de exemplu, un set Lancome cu apa de parfum + 2 gratuitati, e cu aprox 50 de ron mai ieftin decat in alte magazine.