Iti place laptele? Vrei sa faci o fapta buna?
Super! Olympus sustine pentru a doua oara consecutiv sportivii care vor participa la Jocurile Paralimpice de la Rio si va directiona catre Comitetul Paralimpic 50 de bani pentru fiecare sticla promotionala de lapte de consum Olympus cumparata.
E mult ? E putin - daca s-ar bea 100.000 de litri - ar fi o suma. Daca s-ar bea 1.000.000 de litri - ar fi o suma de 10 ori mai mare :)) In medie romanii consuma cam 12 litri pe an - deci pe vara ar fi cam 3 litri --> daca 20.000.000 ar cumpara 3 litri de lapte Olympus pe perioada Olimpiadei, atunci s-ar strange 30.000.000 de ron pentru sportivii paralimpici. Oau. Ce s-ar putea face cu acesti banuti? O sala de sport dotata special pentru nevoile lor?
Avem 10 sportivi - care fac fata nu doar conditiilor adverse din salile de sport din tara dar trec cu gratie peste o diferenta fizica cu care s-au nascut sau pe care au dobandit-o.
Cateodata sunt nervoasa pe noi - cei care avem de toate si nu facem nimic.
Dragilor - va multumesc pentru tot ce faceti si cu voi in fiecare zi e Victorie!
Tuesday, August 16, 2016
Monday, August 15, 2016
Curiozitatea a omorat pisica...dar a rezolvat misterul Flanco :)
Asa ca - pe principiul trebuie sa vad cu ochii mei si sa aud cu urechile mele - de cateva ori :)) - m-am apucat sa filmez. Si ma gandeam deja sa si pun soundtrack - cu peripetiile Oanei de luni seara - si pana sa apuc eu sa gandesc fac ceva distractiv, a intrat vocea care-mi spunea ce urmeaza sa se intample - ca un operator imi va raspunde curand etc. Si chiar asa s-a intamplat. La secunda 29 mi s-a facut conexiunea.
Mi-a raspuns foarte amabil cineva de la capatul liniei - si am inceput cu intrebarile - daca pot cumpara cu un card de strainatate? Cat dureaza livrarea ( maxim 48 de ore ) ? Care e politica de retur?
Mi-ar fi placut sa existe cumva posibilitatea sa nu se vada pretul produsului - eu urma sa platesc on-line - si mama mea sa primeasca storcatorul ca pe un cadou - dar momentan Flanco nu are optiunea asta. Poate o s-o aibe candva. Oricum, operatorul a fost foarte amabil si mi-a sugerat sa imi trimit mie robotul si dupa, fara factura sa il dau mai departe. Poate ca o sa imi comand, il trimit la vecina - ii spun sa ia factura si dupa sa il dea mamei.
Sau poate gaseste totusi cineva o alta solutie. Pana atunci - raman foarte placut surprinsa ca exista suport clienti care sa fie rapid. Lumea cand aude suport clienti - se gandeste la telefonie mobila si pierde un neuron. Cand aude non-stop - trage o portie buna de ras - si cam atat.
Dar uite ca se poate - va invit sa incercati si voi :ai o intrebare? #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70)
Subscribe to:
Posts (Atom)