Monday, August 15, 2016

Curiozitatea a omorat pisica...dar a rezolvat misterul Flanco :)

Ce poate sa faca cineva seara pe la ora 21:30 intr-o luni seara? Cuprins de recunostinta fata de familie, vrea sa ii trimita mamei cadou un storcator de fructe. Ok. Cautam storcator de fructe - si dam de Flanco. Vedem ceva si mai dragut - ca au suport clienti Non Stop. Bine maaaa - la aproape 22 seara, de Sf. Maria - intr-o zi de luni cand nici iarba nu creste - chiar ar putea cineva sa raspunda? Si in mai putin de 40 de secunde? Adica era un film : gone in 60 seconds, dar raspunde in 40 de secunde - in Romania - asta nu s-a mai intalnit.

Asa ca - pe principiul trebuie sa vad cu ochii mei si sa aud cu urechile mele - de cateva ori :)) - m-am apucat sa filmez. Si ma gandeam deja sa si pun soundtrack - cu peripetiile Oanei de luni seara - si pana sa apuc eu sa gandesc fac ceva distractiv, a intrat vocea care-mi spunea ce urmeaza sa se intample - ca un operator imi va raspunde curand etc. Si chiar asa s-a intamplat. La secunda 29 mi s-a facut conexiunea.

Mi-a raspuns foarte amabil cineva de la capatul liniei - si am inceput cu intrebarile - daca pot cumpara cu un card de strainatate? Cat dureaza livrarea ( maxim 48 de ore ) ? Care e politica de retur?

Mi-ar fi placut sa existe cumva posibilitatea sa nu se vada pretul produsului - eu urma sa platesc on-line - si mama mea sa primeasca storcatorul ca pe un cadou - dar momentan Flanco nu are optiunea asta. Poate o s-o aibe candva. Oricum, operatorul a fost foarte amabil si mi-a sugerat sa imi trimit mie robotul si dupa, fara factura sa il dau mai departe. Poate ca o sa imi comand, il trimit la vecina - ii spun sa ia factura si dupa sa il dea mamei.

Sau poate gaseste totusi cineva o alta solutie. Pana atunci - raman foarte placut surprinsa ca exista suport clienti care sa fie rapid. Lumea cand aude suport clienti - se gandeste la telefonie mobila si pierde un neuron. Cand aude non-stop - trage o portie buna de ras - si cam atat.

Dar uite ca se poate - va invit sa incercati si voi :ai o intrebare? #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70)

1 comment: