Friday, January 3, 2020

#MamaDeBaiat

De cand eram mica m-am gandit ca o sa imi fie foarte usor si o sa-mi placa foarte mult sa am 2 baieti si sa fiu mama lor. Mi se parea ca imi venea foarte natural sa fiu #MamaDeBaiat, pentru ca firea mea e mai directa, si credeam ca mi-ar fii foarte greu sa am grija de o fetita, care ar dori, poate, sa fie mult mai feminina.

Ce nu stiam eu, era ca eu doream sa fiu mama de baiat Alpha. Sau de baiat ce expira masculinitate prin toti porii. Baiatul ala care e cel mai bun si cel mai lider si cel mai sportiv, pana cand, mi-am dat seama, ca eu o sa fiu mama baiatului meu. Care poate este Beta. Ce inseamna Beta? Inseamna ca e mai conectat cu energia lui feminina, ca are o sensibilitate mai mare - si ca ar fi o prostie ca eu sa il compar cu ce imi doresc, cand el este minunat asa cum e.

Cum stii ca un bebelus e Alpha sau Beta? Nu stii.. Si nici nu conteaza. El deja este ce este. Pur si simplu eu ca mama lui ma iubesc pe mine, ma accept asa cum sunt, in fiecare zi pe care o primesc pe acest pamant incerc sa fiu cea mai buna versiune a mea, si - il iubesc. Asa cum nu avem pretentia ca dintr-o panseluta sa iasa un trandafir - asa e gresit sa ne fortam copiii sa fie cine nu sunt, cand ei - sunt minunati asa cum vin. Si, cred ca atunci cand ii iubim asa cum sunt, si ii lasam sa se exprime liberi, primim mai mult decat ne-am imaginat. Si, e la fel cu toti oamenii din viata noastra :)


Sunt curioasa: Tu, esti parinte? Sau esti un copil care e undeva pe drumul maturizarii? Scrie-mi! 

No comments:

Post a Comment