Wednesday, October 19, 2016

O barza zbura pe internet

Haideti sa va spun o poveste adevarata:
Acum vreo 2 saptamani am intrat pe Youtube sa ma uit la un video motivational. In bara de sus, la reclame platite mi s-a sugerat sa privesc reclama celor de la Testul Barza. Ok.... ciudaaat. Trecem mai departe si nu ne uitam. A doua zi intru pe Facebook ca sa caut niste informatii foarte importante - si , ce sa vezi ce sa crezi? Prietena mea, Oana Huja a posta acest videoclip. Daca Oana a ras, si a considerat ca merita impartasit,  la cate lucruri vede ea on-line, am zis ca bine :) asta merita vazut.

Si m-am uitat si mi s-a parut comic.

Adica, voua nu vi s-ar parea la fel?



Acuma, daca stam stramb ( sau in orice alta pozitie) si judecam drept, ma gandesc - oare de ce ar avea nevoie numarul 1 din Romania .

Acuma, sa terminam povestea asta asa cum trebuie sa se termine lugu-lugu, adica cu zambetul pe buze cu niste povestioare despre intamplari "romantice":
Un amic - era in pat si facea lugu lugu cu iubita lui. La un moment dat, a intrat mama lui. Fata s-a panicat, muschii ei s-au contractat, baiatul a avut orgasmul vietii lui, mama a iesit din camera... si ei au ramas... blocati. A trebuit sa o mangaie pe burtica 30 de minute ca fata sa-si revina din soc. Pe langa orgasmul vietii lui, amicul meu s-a ales cu o vanataie de la"strangulare" . Lugu Lugu poate provoca senzatii extreme.

O alta intamplare, tragi-comica de data asta, s-a petrecut intr-o comunitate saraca a tarii noastre. Pentru a le ajuta pe tinerele domnisoare sa nu mai ramana gravide, o asociatie le-a dat niste pastile contraceptive. Cum gainile erau cam singura sursa de hrava, oamenii s-au gandit sa le hraneasca cat mai bine - asa ca le-au dat lor pastilutele. Mare le-a fost mirarea sa vada ca de la gainile hranite cu contraceptive nu mai ieseau oua.




No comments:

Post a Comment