Sunday, March 25, 2018

A murit un cerb.

A murit un cerb. Si ce conteaza? Zilnic mor milioane de pui, porci, vaci. Din cand in cand mai moare si un rinocer sau un elefant.

Am spus gresit. A fost ucis un cerb, de animale bipede meschine. Un cerb si un cal au interactionat intr-un sat din Romania anului 2018. Dupa ce filmarea interactiunii lor se opreste, cerbul ratacit se intoarce spre padure. Povestea spune ca mai multi sateni imputiti si beti - nu vreau sa zic moldoveni , dar acesti cetateni nu fac onoare unui pamant istoric si crestin precum e Suceava, l-au urmarit, omorat cu unelte improprii si i-au taiat coarnele si carnea cu bomfaierul! Mi-e scarba ca acum 100 de ani poate strabunicii lor - ai mei cu siguranta, au luptat ca noi sa ne unim, pentru ca erau frati, in cuget si simtiri.

Tu fiinta care respiri, de ce? De ce esti atat de rau, ce s-a putut intampla in viata ta ca sa crezi ca ai drept de viata si de moarte asupra unei alte fiinte? De ce esti asa de prost sa omori un animal protejat de lege?!!! Si in afara sezonului de vanatoare si fara sa fii vanator???

Eu nu stiu ce se va intampla cu acei lasi care au omorat un cerb speriat si ratacit si probabil infometat.
Nu stiu daca vor ajunge in Rai sau in IAD - nici macar nu stiu ca exista, doar cred. Si chiar daca atunci cand lumina se stinge definitiv, totul s-ar termina, eu cred ca nu am venit pe acest pamant pentru a fi rea.


Oameni sunt ucisi in fiecare zi in Siria, in America si peste tot in lume, si cred ca aceeasi ura si lipsa de dragoste care i-au facut pe sateni sa ucida cerbul sunt responsabile pentru tot ce este rau in jurul nostru. M-am tot gandit, si oamenii cu care am avut discutii mai mult sau mai putin pasnice m-au intrebat: si ce e de facut?
Nu stiu exact. Cred cu tarie ca noi ca oameni nu suntem un cancer al planetei, dar ego-ul nostru este. Cred ca ne place sa vrem si sa primim, si din cauza multor tehnologii care ne creaza asteptari false, vrem sa primim doar lucruri scumpe. De mii de ani lumea primeste bijuterii si cai putere, dar noi ne consideram mult mai evoluati decat stramosii nostri, si putem vedea mai profund . Aceasta profunzime ar trebui sa ne faca sa ne bucuram de ceea ce avem : viata mai lunga pe pamant, conditii de viata mai bune, etc. Cred ca in loc sa ne rugam pentru sanatatea conducatorilor nostri, ar trebui sa ne rugam pentru ca tot ceea ce fac ei sa fie in folosul populatiei, care, in cea mai buna era a Pamantului, este foarte polarizata : diferentele intre bogati si saraci cresc, si uciderile in masa sunt la ordinea zilei . Cred ca ar trebui sa meditam si cred ca toti transmitem o energie - si ca daca aceasta energie "gandeste" la fel - atunci, la un moment dat va fi pace.

Revenind la ucigasii cerbului - lor le spun asa : Eu azi nu mai sunt sora cu voi in cuget si simtiri. Sper sa vreti sa-mi redeveniti frati si sa faceti pasii care trebuie, ca moartea cerbului sa nu fi fost in zadar.


P.S. - una din sursele mele privind inegalitatea este contul de Instagram al Unesco, care in fiecare vineri are o tematica despre inegalitatea la nivel mondial. Foarte interesant si trist, dar, la fiecare problema prezinta o solutie.

P.S. 2 - vestea buna este ca Politia s-a autosesizat in cazul cerbului ucis, si cred ca vom avea inculpati.

No comments:

Post a Comment