Monday, March 19, 2018

Pentru cine ne-mbracam?

Cine a interactionat cat de cat cu mine probabil stie ca imi place foarte mult sa dansez. Sarbii au un cantec, Placi Zemlo ( Plangi Pamantule) , destul de antrenant, care are si un dans dragut cu pas adaugat. Nu am mai dansat dansul de ceva vreme si am vrut sa  imi amintesc pasii, asa ca am cautat pe Youtube - sa vad ce si cum.

Intamplator am dat si de o cantareata autohtona care canta, probabil, la zilele vreunei localitati ( localitatea se numeste Luncavita, are cam 6000 de locuitori si este in jud. Tulcea, iar cantareata da, o stiti, a  cantat in trupa aia, nu e asemanare intamplatoare).

Ok. Ce vedem aici? In primele minute vedem o multime de copii care se uita la o cantareata/ dansatoare imbracata din cu totul alt film decat ei, care are o fusta cu franjuri care prin invartire, lasa la vedere o pereche ( decenta, Slava Domnului!) de chiloti negri. Mai sunt pe-acolo cateva miscari senzuale - care nu au nici o treaba cu PIESA!( o femeie trista vorbeste cu Pamantul despre fostul ei iubit si ii spune sa planga), cu audienta ( minori, virgini, care se joaca cu papusile si alearga pe iarba)  , eu as spune ca nici macar pe aceasta linie melodica nu merg ( dar aici chiar nu mai e relevant).

Diana draga, impartim aceelasi nume, ne place cel putin 1 piesa amandurora, asa ca vreau sa te intreb : de ce la TVR ai putut fi imbracata foarte dragut, si te vedea o tara intreaga, iar aici, la tara, sa nu ne mai tot ascundem dupa cuvinte, ai venit ca la un show semi-erotic? Sper ca la un moment dat, cuvintele mele sa ajunga si la tine, pentru ca e pacat  sa alegi sa faci o nepotrivire intre tine si audienta: ai voce, esti draguta, nu am auzit nimic rau despre tine, asa ca te rog frumos sa te gandesti : pentru cine ma imbrac? Merita cei poate 1-2000 de euro primiti pe show integritatea mea? Acele fetite si acei baietei de la tara sau de la orice show, sunt ajutati daca vad o femeie frumusica cum se dezbraca? Oare ar fi mai mult ajutati sa inteleaga despre ce este piesa? Sa inteleaga ce canti?

Si asa cum as intreaba-o pe Diana fata in fata, le-as intreba pe toate despuiatele de pe la noi si de prin alte tari. Voi, pentru cine va imbracati?

2 comments: