Monday, December 7, 2015

Despre descoperiri

Zilele trecute jucam un joc : recunoaste brandurile. Jocul e simplu, primesti un logo partial complet si trebuie sa scrii literele lipsa. Cu jocul asta descoperi ca lumea e muuuult mai mare decat reclama de la televizoarele din Romania. Suna interesant?  Hai sa iti dau un exemplu. B_ _ E. Ce poate fii?

Sincer acuma, tu ai auzit de BOSE ?!

Si nu, Bose nu e un Boss in cazul vocativ ( Oricum, primesti puncte pentru ca stii ce inseamna cazul vocativ si cine il poate avea) .

Daca nu stii nici tu ce si cum e BOSE, esti ca si mine acum 11 luni cand eram prin Asia, la un talcioc si cautam niste casti - sau macar o mufa jack tata - jack tata ( cunoscatorii stiu de ce). Si pe la toate gheretele de muzica vedeam produse Bose. Bose-n sus, Bose-n jos .
Ca sa va faceti o idee despre locul in care ma aflam : eram intr-un ditamai bazar de fake-uri de la haine pana la electornice si electrocasnice.

Si peste tot la haine era Nike si Adidas. Adica haine pe care daca vreau sa le cumpar la pretul lor intreg,  trebuie sa ma gandesc la ce sa renunt ( mancare, curent etc.).  Deci Bose trebuia sa fie din aceeasi categorie. In domeniul sunetelor, nu eram prea pasionata de branduri,  Totusi am vrut sa aflu ce sunt - si am intrebat la un vanzator:
"What is Bose?" ( Ce e Bose?)
"Bose very, very  good . Top Brand". ( Bose e foarte ,foarte bun . Brand de top.)
"Is it original? "( Produsele sunt originale?)
"These, not - A grade Fake. But sound quality very good madam". (Acestea nu, ci sunt fake-uri de clasa A. Dar calitatea sunetului este foarte buna)
Si mi-a pus sa ascult la o boxa draguta ceva
Boxa arata cam asa.


Nu mai vazusem niciodata o boxa portabila cu atatea optiuni. Domnul mi-a spus ca la un Bose original merge semnalul pana la 30-100 de metri; la asta fake merge doar 2-3.Mi-am luat un magnet de frigider si am plecat.

Interesanta firma, BOSE astia. Cred ca sunt si mai interesanta pentru ca n-am vazut nici o reclama de la ei... si trebuie sa fie foarte buni, daca ajung sa fie copiati prin Asia de sud-est la scara larga.
Adica, de ce sa copiezi ceva, daca nu este "first in class" ( primul din categorie) . Si - da, mi-ar placea sa am parte de o demonstratie de la Boxele minune, sa vad daca intradevar voi avea si eu parte de: "Sunet exceptional, la tine in palma..."


No comments:

Post a Comment