Sunday, December 6, 2015

Daruirea are gust bun ( si arata bine)

Vin Sarbatorile!
Bunatatea pluteste in aer!  Mirosul de cozonaci si sarmale incepe sa patrunda prin case.
Fericirea creste zi de zi. Oare pentru toti?

Probabil ca pentru cei care nu au o boala crunta - cum ar fi cancerul, da, "It's the most wonderful time of the year" ( Sunt cele mai frumoase momente din an).

Acum e momentul in care ne amintim de tot ceea ce avem : familie, sanatate, prieteni.

Si daca tot ne amintim de ceea ce avem, cum ar fi ... sa dam mai departe?
Daca vrei sa faci un lucru bun si nu stii exact cum, poate am solutia pentru tine ; de fapt nu eu, ci Douglas Romania vine cu o propunere : daca vrei sa ii faci cuiva pasionat de make-up un cadou - iti recomand paleta de machiaj Like . Aici este o poza dintr-un mall din Cluj unde am vazut un afis care mi-a atras atentia.

 Am aflat ca Douglas România lanseaza in reteaua sa de magazine din Romania campania de strangere de fonduri “Beauty of Giving” prin care va sponsoriza Asociatia Little People cu cate 10 lei din vanzarea fiecarei palete de machiaj Like.
Eu intamplator am auzit de Asociatia Little People si mi se pare ca ceea ce fac ei este de o candoare deosebita. Pentru cei care nu au auzit pana acum, cei de la Little People au ca obiectiv imbunatatirea calitatii vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer prin oferirea unui suport psihosocial pe toata perioada spitalizarii și dupa finalizarea tratamentului, contribuind astfel semnificativ la rata de supravietuire a acestui grup de bolnavi.

Cum ziceam, fericirea creste zi de zi. Cu un gest frumos, putem sa facem sa creasca si pt ceilalti. 
Cu drag, 
Di


P.S. daca va intereseaza, au si niste reduceri foarte bune la seturile de parfum si parfumuri : de exemplu, un set Lancome cu apa de parfum + 2 gratuitati, e cu aprox 50 de ron mai ieftin decat in alte magazine.

No comments:

Post a Comment