Monday, December 7, 2015

Idei de cadouri - product review Like de la Douglas

Buna tuturor,

Decembrie e luna in care ne transformam in Mosi Craciuni cu totii. Un motiv de bucurie sa stim ca vom aduce fericire in inimile celor dragi.

Intr-unul din periplurile mele prin Mall, mi s-a ivit acest afis - asa ca am zis sa fac putina cercetare:



Am aflat ca Douglas România lanseaza in reteaua sa de magazine din Romania campania de strangere de fonduri “Beauty of Giving” prin care va sponsoriza Asociatia Little People cu cate 10 lei din vanzarea fiecarei palete de machiaj Like.

Deci, review:
Descriere produs : paleta de machiaj , cu peste 100 de culori( 120 daca am numarat bine), portabila
--> bonus : ai inclus 5 tipuri de pensule, culori pentru pleope sunt grupate cu 2 rujuri si un blush compatibile pentru look-uri de invidiat
--> paleta are si o oglinda mare si incape cam in orice poseta ( minim medie ca marime) 

As da banii pe asa ceva? Pai - daca ne gandim sunt 120 de culor de pleope + 8 rujuri + 4 blush-uri, in total 132 de nuante --> vine / nuanta sub un leu. Da, as da banii. Culorile sunt foarte variate - se potrivesc bine cu orice tip de ten si haine. Avem chiar si culorile anului 2016

Eu intamplator am auzit de Asociatia Little People si mi se pare ca ceea ce fac ei este de o candoare deosebita. Pentru cei care nu au auzit pana acum, cei de la Little People au ca obiectiv imbunatatirea calitatii vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer prin oferirea unui suport psihosocial pe toata perioada spitalizarii și dupa finalizarea tratamentului, contribuind astfel semnificativ la rata de supravietuire a acestui grup de bolnavi.

Asa ca, daca aveti vreo doamna speciala in viata voastra - pasionata de machiaj - nu ezitati si faceti-i cadou aceasta paleta. Daca va ganditi sa investiti intr-o paleta generala sau pur si simplu vreti sa iesiti din zona de confort - va recomand cu drag paleta Like de la Douglas.

Ce spuneti, facem un gest frumos de Sarbatori?

Cu drag,
Di

No comments:

Post a Comment