Wednesday, July 15, 2015

24

M-am trezit pe la 6.30 si nu aveam nici un chef sa ma ridic din pat. Aproape ca stiam ca va fii o zi grea de cand mi-am fixat alarma sa sune ( eu am programat-o cand m-am dus la somn, la ora 12.30) . Ati avut vreodata zile din astea? in care sa nu vrei sa te trezesti? Eh.... adevarul e ca trebuia sa-mi fac putina ordine in masina... asa ca ... mi-am zis ca mai stau in pat... putin. Pana la 7.35 cand i-a sunat lui Alin alarma. Atunci n-am mai avut ce amana si m-am ridicat si eu din pat ca un adult responsabil.

Mi-am intalnit o parte din clienti in centru - azi am avut seminar si am avut de despachetat caiete de curs, rame, brosuri - tot ce nu se afla deja la sediu. Dupa care, am alergat ca o furnicuta de in stanga si-n dreapta sa fie toata lumea multumita. Dupa care, in pauza de masa am dat o fuga - ca sunt si eu clienta cuiva - sa vad de casa. Scrie contracte, semneaza contracte etc etc. Dupa care, i-ar m-am intors la clienti. Intre timp m-am oprit putin si la dichisit : un coafat lejer , pensat, manichiura simpla - totul pe fuga, bineinteles. De la ora 18.30 am avut sedinta de club. Mergi pana la etajul 5, ca intalnirea e pe terasa. Dupa care, de la ora 20 am avut o alta intalnire cu un client. Toate bune si frumoase, si ziua s-ar fi terminat superb daca nu uitam de cum trece timpul si de faptul ca la 21 aveam o intalnire cu gazda mea :( Desi am facut multe lucruri azi, nu pot sa nu fiu trista ca am uitat asa ceva.

Acum, daca ne gandim la o viata sanatoasa, ar trebui sa las tastatura si sa fac putin sport. Corect - doar ca, azi am facut sport. Nu ma credeti - urmati infograficul ;)

si ... mai mult de atat, Alin a promis ca mergem in Club. In mijlocul saptamanii sau nu... asa a promis baiatul.


In alta ordine de idei, a aparut ceva nou pe piata deodorantelor, o tehnologie adusa de  Rexona :MotionSense. Promisiunea celor de la Rexona e :  Cu cat faci mai multa miscare, cu atat se elibereaza mai multă prospețime. Suna tentant, nu-i asa ? Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare miscare pe care o faci, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata.

Suna tentant. adica, daca sport am facut azi ceva... un dus nu ma indur sa fac, chiar acum, sa nu-mi stric freza. Dar. va garantez, cel mai placut dus e acela cand revii din club... si dai jos tot fumul... si dormi, ca un bebelus.

Hai la dans,
ODS

No comments:

Post a Comment