Monday, July 13, 2015

Sambata am fost la Brasov!

Acum cateva zile va intrebam cata miscare faceati in 1996 - si va invitam la o ora de sport.Nu stiu cati dintre voi mi-au urmat invitatia, dar sambata asta am fost la Brasov - si m-am distrat de numa numa :)

Va invit sa vedeti prin ochii mei ceva de la Cea mai mare ora de sport!

Aici puteti observa putin TRX. E genial - mai ales pentru cei care nu vor sa se puna pe jos in genunchi sau sa atinga pamantul cand fac flotari. De mult vroiam sa incerc TRX, pentru ca filozofia lui imi aminteste de JUDO - lucrezi cu propriul tau corp. Si e minunat. Dar, sa nu credeti ca din prima cum am vazut TRX am sarit sa fac. Nu... m-am plimbat vreo 10 minute prin Piata Sfatului - si, am zis ca - ok... ma pun sa fac. Sincer, a meritat - in 15 minute am facut o febra musculara pe care o simt si azi. As mai fi stat, dar nu eram sigura ca pot sa conduc pana la Cluj.
Aici sunt biciclete statice. Nu prea ma omor eu dupa ele - dar sunt exercitii bune






Poate partea cea mai antrenanta a fost la ZUMBA. Felicitari si sa ne dansam cat mai des. 


Eh ... si cum era daca atunci cand faceam TRX as fi avut Rexona cu MotionSenses? Probabil as fi mirosit a prospetime, nu a sala. 
Daca vreti sa aflati mai multe,va invit cu drag pe Facebook-ul lor, unde posteaza mereu noutati despre evenimentele sportive pe care le sustin ( in ultimul trimestru au fost minim 2) , promotii si noutati. 


Cum nu se intampla zilnic sa facem cu buna stiinta o ora de sport - tu stii cata miscare faci? Uite, aici este un infografic. Poate te ajuta sa iti recapeti putin speranta. 
Spor in orice,
Oana

No comments:

Post a Comment