Tuesday, July 14, 2015

Epilarea definitiva

Dragele mele,

ati avut vreodata problema unor firicele de par nedorite.... undeva pe corp?  Si nu aveati chef de lama, ceara, crema? Eh... asa a fost si la mine - si am decis sa incerc epilarea definitiva IPL. Am incercat in mai multe locuri si pe mai multe parti ale corpului. La axila a functionat cel mai bine. De aproape 6 luni nu mai am nici o problema cu epilarea.

In schimb... am o problema cu transpiratia. Am auzit foarte multe lucruri pro si contra deodorantelor si zero lucruri contra apei. Inainte, nu conta de cate ori sau ce deodorant foloseam, atata timp cat ma dusuleam - eram ca o floricica. Acum nu :( Mai ales primavara-vara, cand orice faci orice mini miscare e potentata de caldura.

Asa pot sa spun ca as fi patit azi... daca aparea soarele. Dar n-a fost chiar asa. Totusi, azi am avut de condus 190 de km, am carat materiale pe la diferiti clienti, le-am aranjat, am facut putin jogging, am cumparat lebenita, rosii, am cunoscut 2 vecine, am avut o discutie importanta cu proprietarul locuintei.

Ziua asta putea sa fie foarte puturoasa - dar n-a fost. Totusi, maine?
Am incercat diverse deodorante : Dove, Amway, Garnier ... si sunt foarte curioasa ca a aparut ceva nou de la Rexona cu MotionSense. Promisiunea celor de la Rexona e :  Cu cat faci mai multa miscare, cu atat se elibereaza mai multă prospețime. Suna tentant, nu-i asa ? Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare miscare pe care o faci, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata.

Ma uitam pe infografic ca noi facem o mica sala zilnic - impinge carutul, ia telefonul etc. Voi ?



No comments:

Post a Comment