Monday, July 13, 2015

Ora de condus

Am facut de 4 ori scoala de soferi : de 2 ori in Oradea,  1 data in Brasov si 1 data in Bucuresti. Am condus mai bine de 120 de ore inainte sa-mi iau permisul, pe 4 masini diferite. Am dat examenul de 6 ori. Dupa care am inceput sa conduc la munca : vreo 7 masini in 4 ani si peste 200.000 de km. As spune ca am putin habar despre ce inseamna scoala de soferi, dat examenul de carnet si condus pe diverse sosele.

Asa ca, mai multe prietene m-au rugat sa le ajut si pe ele putin. Una dintre fete e Miha, o tipa din Brasov, care si-a luat din prima carnetul, la 18 ani, si l-a tinut frumos aproape pana la expirare - cand a primit o masina si s-a hotarat ca e momentul sa conduca :D

Asa ca m-a rugat sa o scot la o tura : adica ea conduce, eu stau in dreapta.
Pentru o prietena - cum sa nu ? Si, avand in vedere ca prietena mea e o tipa suuuper responsabila si ambitioasa mi-am zis ca probabil a fost o soferita deosebita si e ca mersul pe bicicleta : doar trebuie sa se puna la volan. Realitatea a fost putin diferita.

Nu stiu cati dintre voi ati condus cu o ...well ... incepatoare. De fiecare data e o experienta orgasmica.
Dati-mi voie sa va ilustrez: Mergem mergem mergem.. si din dreapta iese cineva cu botul putin in strada principala :Ah, iuuui..aaaaaaa.. Nu ne tamponam, si mergem mai departe - cand, apare un biciclist. Striga "aaaaaa , Un om" . . Ne evitam reciproc si continuam drumul - in tot acest timp eu extrem de calma si zambitoare la exterior. Si cum mergeam noi pe prima banda, o masina din parcare da semne ca ar vrea sa iasa " Acolo sa stai!!!! Acoloooooooo!!! " tipa Miha de langa mine.
Dupa ce am reusit sa iesim din drumul principal si sa intram pe stradutele unde era casa ei - apare din senin... o groapa. Normal ca Miha mea tipa "Groapa!!" accelereaza si o ia din plin.


Ar mai fi de mentionat si trepidatul patului - ma scuzati,masinii si cate si mai cate. La finalul orei, amandoua eram rosii si ude leoarca. Cine ar fi crezut ca o plimbare cu masina poate fii atat de... stresanta nu doar pentru mine, ci si pentru ea? Nu de alta, dar amandoua eram transpirate... ceea ce m-a dus cu gandul la afisul celor de la Rexona


Tu stii cata miscare faci in fiecare zi? Probabil ca noi am facut,,, vrei 10 minute de alergare. Si daca am fi avut Rexona cu MotionSense, poate era mai bine. Promisiunea celor de la Rexona e :  Cu cat faci mai multa miscare, cu atat se elibereaza mai multă prospețime.Suna tentant, nu-i asa ? Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare miscare pe care o faci, pentru ca tu sa te bucuri de o senzatie de prospetime indelungata. Oricare ar fi pasiunea ta si orice ti-ai dori sa realizezi, Rexona, cu tehnologia unica MotionSense, te ajuta sa faci fata provocarilor fiecarei zile.

Daca vrei sa fii mereu la curent cu noutatile si promotiile Rexona, urmareste-i pe Facebook. In ultimele luni au avut niste promotii foarte dragute in Careffour - pe mine ce-a cu reciclarea ambalajelor m-a atins :)

O zi cu de toate - dar mai ales cu mirosuri placute :D
Oana

No comments:

Post a Comment