Friday, January 3, 2020

Confesiunea unei indragostite

De cateva luni imi impart patul cu... probabil cel mai minunat barbat pe care l-am cunoscut vreodata. 
Daca ati citit vreodata "Cele 5 limbaje ale iubirii" - atata doar va spun: el e fluent in Toate.
Si primeste toata dragostea mea: e prima data cand simt ca pot sa fiu eu in totalitate, si sa iubesc fara sa-mi fie frica, pentru ca, desi ne cunoastem de foarte putin timp, stiu ca dintre toate femeile din lume, eu sunt aleasa lui.

Atunci cand ii vorbesc, ma asculta, si la momentul potrivit intra si el in conversatie; de obicei imi zice " A guuooo", insotit de cel mai cald zambet pe care l-am vazut vreodata. Daca vreau timp petrecut in 2, sta cu mine, cat doresc, si adora sa fie tinut in brate, mangaiat si pupat. Si, e fara gadgeturi. Danseaza cu mine, uneori pana cand adoarme.  Daca ii fac un serviciu - fie ca ii dau de mancare, fie ca il dezbrac si imbaiez - e cel mai vesel. Multe persoane mi-au complimentat sanii, dar la el, e natural, si, chiar daca are un mini interes, nu-mi pasa: privirea lui spune tot! 

Are si el comportamente mai putin accepatate de societate - isi da aere, si nu isi cere scuze. Dar e pur si simplu adorabil ( cred ca sunt extraordinar de indragostita ca am ajuns sa ador si acest gest micut al lui). 

P.S. Cred ca daca noi, adultii ne-am intreba "Vrei sa ne mai indragostim de inca cineva?" vs. " Vrei sa avem copii" , atunci ne-am umple viata de mai multa dragoste.  

No comments:

Post a Comment