Friday, October 10, 2014

De profesie fiinta umana...

Creativitea e un lucru mare - si ca norocul ca in fiecare proba, Super Blog ne da sansa sa o dezvoltam! Acest articol s-a nascut dintr-o astfel de joaca. Lectura placuta.


Ati auzit cu siguranta spunandu-se de diversele roluri din viata noastra, de fapt le constientizati zilnic. De exemplu eu sunt fiica, sora, iubita, angajata, colega, consultant, prietena cea mai buna, clienta, vanzatoare, invatacel, profesor, vecina, antreprenor in devenire si, atunci cand sunt doar eu cu mine - sunt cea mai faimoasa dansatoare din apartament!

Oricine vine la mine acasa poate vedea acest lucru : peste tot sunt amintiri ale momentelor importante pentru mine : Trofeul castigat cu voluntarii mei din Brasov, Diploma de facultate din Germania, salul turcesc de la Clubul de Dansuri Orientale, Globul Pamantesc pe care vreau sa-l invart de cateva ori... Dar, asta e lumea mea de acasa. Cand am iesit pe usa si am ajuns la birou sunt doar o alta angajata din multime. Si ma intristeaza putin pentru ca nu in momentele mele de surmenaj, cand am de completat acte  - cel mai plictisitor lucru din lume, atunci cand sunt cea mai debusolata - mi-e greu sa gasesc motivatia sa merg mai departe. Acasa, oricat de trista ajung, ma uit pe o poza inspirationala si imi revin. Dar ce sa fac in cele 8 ore la munca... e o treime din zi ?

Simtiti uneori si voi la fel ? Simititi ca vreti sa aveti in fata voastra un moment al nuntii voastre de vis, sau unui pas de dans superb - dupa ce erai sigura ca mirele tau drag te va calca pe rochia impecabila; poate sa fie o poza dragalasa cu ghemotocul tau iubit, sau - mereu tanar - poza cu colegii de clasa la majorat? Asa-i ca e normal sa ne amintim mereu de ceea ce conteaza pentru noi - pana la urma, asa cum zicea o colega de-a mea, munca nu e un loc neaparat pentru a-ti face prieteni - cat e pentru a face bani ca sa platesti pentru ceea ce conteaza.

Bine bine - povestesc eu aici de viata personala si momente frumoase si aducerea acestor momente la birou - poate unii dintre voi credeti c-am luat-o razna si ca vreau milioane de birouri pline de pufosenii, poze cu bebelusi goi, flori uscate din buchetele de mireasa si toate scrisorile de la fostul iubit! Gresit, vreau ceva micut, dar de impact, ceva ce transforma lucrurile marunte si plictisitoare - cum sunt actele in cazul meu, in ceva ce abia astept! Probabil ca toti managerii de resurse umane asteapta cu sufletul la gura solutia motivatoare. Eh, asa cum zice psihologia, hai sa creem ancore pozitive, Pentru mine, solutia este simpla si vine prin personalizare - vreau sa am o stampila Colop Printer G7 cu poza familiei mele la mare, in vara lui 2001, cel mai frumos concediu pe care l-am avut cu parintii si fratele meu. Mai vreau si o poza cu Sauvage, motanelul meu surd cum doarme el cu picioarele in sus. Si mai vreau si o poza cu sutele de tineri din toata lumea care se uita la mine in costum de maramuresanca - si-mi dau like-uri ca pe Facebook! Pentru ca cei de la mine de la birou nu stiu cine sunt eu - si nu pentru ca n-as vrea, dar intr-o firma cu 200+ de oameni, cum apuci sa-i povestesti fiecaruia istoria vietii tale? Dar asa, cand ai un accesoriu discret si util, cine trebuie - va observa - si te va intreba singur. Ce modalitate ingenioasa de a sparge gheata si de a-ti face prieteni noi...

Sunt curioasa - voi cum ati personaliza aceasta stampila minune?

No comments:

Post a Comment