Friday, May 15, 2015

De prin tara adunate

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la Ciorba de Burta, ma topesc de placere :)

Si daca o mananc intr-o locatie deosebita - parca e si mai buna.

Drumurile mele m-au dus prin Seini - pentru cei care nu stiu ce este - sau unde este : asa eram si eu! Nu auzisem niciodata de aceasta localitate din judetul Maramures. O asezare draguta - de unde vedem foarte bine Muntii Oas-Gutaiului ( cel putin asa cred, oricum, la cat de frumosi sunt, ce conteaza un nume? )

Ma cazez tot timpul la Pensiunea 3 Pini . E foarte bine ingrijita si personalul ospitalier - va dau un singur exemplu de ce :

Intr-o seara, nu stiu de ce - dar aveam pofta de placinte. Singura placintarie din oras era inchisa. In meniul pensiunii nu exista placinte - dar, l-am rugat pe ospatarul de serviciu sa ma ajute. A vorbit domnul la bucatarie - si... dupa cateva minute ma trezesc cu placintele la care am poftit toata ziua.
( Nu stiu daca si pt voi se va putea la fel... dar...)

Si fetelor - sa nu uitam - au baia ideal : 2 super oglinzi :)
Daca sunteti prin Satu-Mare sau Maramures vreodata - va recomand cu drag!
Pana atunci va las cu niste poze :)






No comments:

Post a Comment