Friday, May 15, 2015

Sri Lanka - schimbatoarea de vieti - the dreams

V-ati dorit vreodata sa vedeti un elefant? Sa mergeti pe un elefant? Sa hraniti maimute? Sa faceti plaja in ianuarie? Sa culegeti corali ( morti, nu vii!!) ? Sa inotati cu delfinii?


Eu ... recunosc ca aveam in minte multe lucruri frumoase si nu stiam ca se pot implini TOATE in Sri Lanka.
E aproape ca la noi : au si munte si ocean ( mare )

Au soare tot timpul anului - la ei la 19 grade e racoare :) si nu au un lucru ( inca ) : poluare.

Am fost si am vazut Elefantii la Millennium Elephant Foundation  si a fost minunat. Elefantica noastra era foarte blanda - si ne-a plimbat cam 8 minute contra 1700 de rupii ( aproximativ  50 de ron - am facut prebooking cu 3 zile avans, si am avut 15% discount) . E mult? E putin? E pentru o cauza nobila - stii cat costa sa hranesti un elefant :) ? Daca doreai puteai sa te si joci cu elefantii, sa faci baie cu ei - contra cost. Poate daca nu ne era frica ca racim, chiar faceam.




E ceva incredibil cand te pui prima oara pe elefant - si te simti total vulnerabil - pentru ca e ceva ce n-ai mai facut in viata ta... dar dupa cateva minute te obisnuiesti - si iti place :) Dupa experienta asta sigur o sa incerc si saltul cu parasuta sau zbor cu parapanta in tandem :) 



Un alt lucru pe care imi doream sa-l fac a fost sa vad corali : sa-i iau eu cu mana mea din ocean, si spre fericirea mea, valurile ii aduc la mal. 
Here is a preview 



Am hranit si maimutele la un templu Budist - dar nu am facut poze - cateodata ca sa "prinzi" momentul, ajunge doar sa-l traiesti :) 




Daca mai aveam 2 zile libere - as fi mers sa vad si balenele albastre - care erau in cealalta parte a insulei - dar, daca vedeam tot, oare ce m-ar mai fi facut sa revin ? :) 



No comments:

Post a Comment