Tuesday, December 22, 2015

Efemeritati eterne - partea a 2-a : Valoarea

Buna tuturor,
Scriu acest articol tot la provocarea Joker Event Club, agentie de servicii filmare, fotografie, sonorizare si lumini, pentru evenimentul tau, dar si ca sa dezvolt putin mai mult ideile din articolul de aici.
 
Dupa cum va spuneam , sunt cateva  momente care pentru mine au insemnat mult. Totusi, daca va uitati putin cu atentie, nu toate momentele prezentate sunt au aceeasi calitate a imaginii - indiferent de perioada incare au fost facute.
 
As vrea sa analizam putin poza mea de "martor" la Cununia civila a Ninei. Aceasta poza mi-a adus nu mai putin de 405 "like"-uri si 82 de comentarii, multi crezand ca eu sunt mireasa. Si aici va rog sa vedeti like-uri si commenturile ca o masura a impactului pe care il poate face un "pozar" profesionist : m-a capturat pe mine asa cum eram in ziua aceea si a putut transmite prin poza lui emotiile pe care le simtisem si eu la marele eveniment. Si "pe viu" mi-au spus oamenii ca arat bine, dar oamenii care nu m-au vazut au inteles acest lucru - spre deosebire de poza de la intalnirea cu Presedintele Rotary International Gary Huan, si sotia sa - unde, desi eram pozati cu un aparat scump, poza nu a capturat nimic din trairile mele . Desi in America, la intalnire, peste 100 de oameni mi-au admirat portul national, doar 43 de oameni mi-au dat like la poza si 3 au comentat.

As vrea sa va spun si despre video-uri : in anul 3 de facultate am prezentat si organizat un eveniment de 3 ore. Il am pe tot filmat. Slab, dar il am. Nu mai pot sa ma uit ca sa ajung in acea stare - dar, cand vreau sa am emotia pe care am avut-o cand tatal meu alerga semi-maratonul sau bucuria pe care am simtit-o la petrecerea burlacitelor, ma uit la un filmulet scurt, si reajung in acel moment.

Recomandarea mea - orice momente definitorii veti avea in viata : botez, nunta, absolvirea facultatii, primul maraton si tot ce va mai vine in minte - lucrati cu o agentie profi. Orice buget aveti, alegeti macar o parte a evenimentului sa fie inmortalizata de profesionisti - pentru ca veti vedea o alta calitate. Voi veti stii momentul, dar emotia va fi mai puternica cand aveti si "documentarea" realizata profesionist.

Imi place cum scriu cei de la  Joker Event Club - ca pentru alegerea potrivita e doar nevoie de stabilirea unei intalniri . Bonus - dau ei cafeaua. Asa ca - la cat mai multe efemeritati eternalizate :)

No comments:

Post a Comment