Asa ca - pe principiul trebuie sa vad cu ochii mei si sa aud cu urechile mele - de cateva ori :)) - m-am apucat sa filmez. Si ma gandeam deja sa si pun soundtrack - cu peripetiile Oanei de luni seara - si pana sa apuc eu sa gandesc fac ceva distractiv, a intrat vocea care-mi spunea ce urmeaza sa se intample - ca un operator imi va raspunde curand etc. Si chiar asa s-a intamplat. La secunda 29 mi s-a facut conexiunea.
Mi-a raspuns foarte amabil cineva de la capatul liniei - si am inceput cu intrebarile - daca pot cumpara cu un card de strainatate? Cat dureaza livrarea ( maxim 48 de ore ) ? Care e politica de retur?
Mi-ar fi placut sa existe cumva posibilitatea sa nu se vada pretul produsului - eu urma sa platesc on-line - si mama mea sa primeasca storcatorul ca pe un cadou - dar momentan Flanco nu are optiunea asta. Poate o s-o aibe candva. Oricum, operatorul a fost foarte amabil si mi-a sugerat sa imi trimit mie robotul si dupa, fara factura sa il dau mai departe. Poate ca o sa imi comand, il trimit la vecina - ii spun sa ia factura si dupa sa il dea mamei.
Sau poate gaseste totusi cineva o alta solutie. Pana atunci - raman foarte placut surprinsa ca exista suport clienti care sa fie rapid. Lumea cand aude suport clienti - se gandeste la telefonie mobila si pierde un neuron. Cand aude non-stop - trage o portie buna de ras - si cam atat.
Dar uite ca se poate - va invit sa incercati si voi :ai o intrebare? #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70)
La Flanco gasesti produse excelente.
ReplyDelete