Tuesday, October 18, 2016

Caricatura

Pe Lia am cunoscut-o cand m-am mutat de la Bucuresti la Brasov. Nu aveam nici un prieten si nici macar cunoscuti.
Lia era genul de om cald langa care vrei sa stai toata viata - chiar si ca femeie. Se pare ca i-a placut si ei de mine pentru ca m-a invitat la nunta si mi-a dat si un cadou de ziua mea.
Lia deseneaza frumos. Si pune suflet. Si cand mi-a zis ca mi-a facut o caricatura gandul meu a mers instant catre cei care deseneaza vara pe malul marii - si au opere care nu seamana deloc cu modelul : fac urechi clapauge unei persoane cu urechi frumoase si un nas acvilin celui ce are nasul drept, dintr-o slabuta fac o plinuta si asa mai departe. Intr-un cuvant, deja ma vedeam ca un desen dragut, pe care il stia ea face si nimic mai mult.
Dar realitatea uneori este surprinzatoare : mi-a placut la nebunie aceasta caricatura! Lia ma vedea ca 2 lucruri : zambet si (o bomba de) energie - si exact asa ma vad si eu, si a reusit sa transpuna acest lucru in culori pe coala. A inramat frumos totul si a facut o Oana fericita. Chiar mai fericita decat de-obicei.

De ce va spun toate acestea? Pentru ca istoria isi reintra in drepturi : caricaturile moderne au aparut pe la finalul secolului al XVI-lea, si acum sunt din nou in trend. Asa ajutam artistii autohtoni - si va pot chiar recomanda si voua cativa buni, care ofera un produs in adevaratul sens al cuvantului. www.comanda-caricaturi.ro - aici ii veti gasi si ce imi place la situl lor e ca arata si pozele initiale. Avand in vedere ca parintii mei au implinit 30 de ani de casnicie, imi doresc sa le ofer o caricatura portret in dar. Asa ca probabil cat de curand voi face o comanda. Pe voi va tenteaza asa ceva?


No comments:

Post a Comment