Friday, October 5, 2018

De Referendum trebuie sa stam acasa?!

Poate partea cea mai trista pe care a produs-o acest Referendum, este hm... iriosirea milioanelor de vieti jertfite in razboaie pentru ca noi sa ne putem exprima LIBER opinia.

Va rog frumos sa va ganditi cum ar fi fost sa mergem TOTI la vot, si peste 70% din noi sa voteze Negativ. Sa voteze pentru o familie liber consimtita intre oameni care se iubesc si doresc sa aibe un viitor impreuna?


Am blamat partidele politice care au ales  strategia #Boicot, pentru ca era varianta cea mai usoara : oricum prezenta la urne este, statistic vorbind, mica, asa ca sunt mari sanse ca acest Referendum sa nu se valideze. Atunci, ele, partidele, vor putea spune : am castigat, ne-am facut auziti - insinuand ca ei au mobilizat oamenii sa stea acasa. Azi am auzit o dezbatere, in care #Boicot, era inteles altfel : era un raspuns al populatiei la o alta intrebare, care nu a fost adresata : credeti ca iubirea trebuie votata? Si, ceea ce pare o parte foarte mare a populatiei, spune ca nu - iubirea este ceva dat, si trebuie doar ajutata, nu incurcata.

Orice crezi tu : DA, NU, # Boicot - eu o sa fiu acolo pentru a ma asigura ca toate vocile sunt auzite.

Eu cred ca 43 de milioane de euro puteau fi cheltuite mult mai bine : spitale, gradinite si scoli salubrizate, taxa la Agentia Spatiala Europeana, 1500 de firme noi ajutate cu 25-30.000 de euro care ar fi creat 4500 de locuri de munca, si 4500 de romani nu ar mai fi plecat la munca in afara.

Sunt convinsa ca pentru 3.000.000 de romani aceasta definitie a casatoriei este o mare problema. Asta inseamna ca 1 din 6 alegatori s-a mobilizat pentru a se demara acest Referendum. Poate ar trebui sa invatam de la ei cum sa ne facem vocea auzita: vrem spitale? Strangem 3.000.000 de semnaturi!
Vrem scoli la standarde europene? 4.000.000 de semnaturi! Vrem Educatie calitativa? 5.000.000 de semnaturi.

Daca vreti sa mergeti si sa votati Nu! sau daca vreti sa #Boicot - ati, faceti-o linistiti. Eu voi fi acolo sa numar. Totusi, sa nu ii urati pe cei care vor merge sa spuna Da. Luati exemplu de la ei pe partea de motivare si organizare si discutati despre principiul ca "Iubirea nu se voteaza" .

No comments:

Post a Comment