Wednesday, November 9, 2016

10.1

Am inceput sa salvez lumea inca de la gradinita : am crescut cu filme precum "Terminator", "Die Hard", "Sfantul" ( parintii mei il adorau) , "Bond" asa ca de mica dorintele mele erau de a fii un agent secret , de a face binele sa triumfe si de a ajuta oamenii aflati in dificultate.

Ca sa fii un super erou iti trebuie antreamente - ai nevoie de inteligenta si agilitate, flerul se dezvolta pe parcurs .

Asa ca eu m-am apucat de mica sa imi ascut simturile : luam de la pat si de la fotolii pernele si le puneam pe jos si imi faceam o saltea gigantica pe care exersam - la inceput faceam rostogoliri in fata, dupa care am trecut la nivelul urmator - rostogoliri in spate. Cand am ajuns maestra a rostogolirilor - am inceput sa fac rostogoliri cu picioarele departate atat in fata cat si in spate : trebuia sa pot sa intru in lupta din orice pozitie.
Dupa ce am perfectat arta rostogolirilor, a statului in lumanare, in cumpana etc am inceput sa merg tiptil : traseul era aceelasi : pat - pas pas dintr-un capat in altul dupa care un pas mare pana la fotoliu, pe fotoliu topaiam, dupa care urma o masa pe roti cu 2 nivele - ambele cu sticla deasupra ( ca doar super-eroii merg si pe gheata si suprafete fragile) , dupa care saritura pe celalalt fotoliu, dupa care o saritura pe jos si taras pana la pat inapoi. Toate bune si frumoase - aveam rutina mea zilnica de 30-40 de repetari, pana cand, intr-o zi in care super eroina noastra s-a facut cam mare ( aveam vreo 10 ani) , am calcat pe sticla mesei exact in punctul in care s-a rupt in 2. Mama mea ( o mama extraordinara) , a zis bine ca sunt eu bine  - si nu m-am taiat ( am un talent de a scapa ca prin minune in accidentele cu sticle) , a aruncat bucatile de sus si a pus sticla care era la nivelul 2. Perfect. Eroina noastra isi continua povestea si se antreneaza zilnic. Pana cand, intr-o zi, in timp ce isi facea rutina pe teren, a atins un punct al sticlei care s-a rupt in 1000 de bucati mici.

Si atunci am scapat cu bine dar tatal meu mi-a spus - "Eroina mica, de ce nu mergi sa te joci cu ceilalti copii? "
Avea dreptate - e greu sa salvezi lumea de unul singur. Poate lui Ben 10 ii iese mai usor pentru ca se poate transforma in ... eh - va las sa va uitati pe CartoonNetwork in fiecare joi de la 10 sa aflati mai multe.


No comments:

Post a Comment