Monday, November 7, 2016

Probleme de logica matematica

Orice varsta am avea, oamenii sunt creaturi ludice - si ne place jocul si jucariile. Jocurile mele preferate sunt cele care ne pun rotitele creierului in functiune. Vreti sa va jucati cu mine?

Prima problema de logica matematica :

Oana a implinit recent 30 de ani si tatal ei are dublul varstei ei. Tatal ei tocmai s-a inscris la master la facultatea de design si si-a cumparat role. Cine are un #supertata?

Da - tatal meu a implinit 60 de ani curand. Si s-a decis sa se inscrie la Master in Design grafic la Universitatea din Bucuresti. Asta dupa ce in 2011, la 55 de ani, s-a mutat cu locul de munca din Nusfalau ( da, exista o comuna in judetul Salaj) la Bucuresti.

La 58 de ani a concurat la primul maraton pentru ca s-a decis sa renunte la stilul de viata sedentar la care era condamnat ca roman de clasa medie.

Cand ma gandesc la tatal meu parca vad toate graficele acele cu atingerea succesului vine dupa sute de incercari.

Adica deja avea o familie frumoasa si fericita, avea un loc bun de munca - ca proiectant - si a vrut sa aibe si mai mult - pentru ca are un vis. Despre visul tatalui mei - eh, doar dupa ce se implineste - dar momentan e pe drumul cel bun. Imi doresc si eu sa am capacitatea de a ma reinventa - macar de 5 ori- si de a putea sa fiu versiunea mea cea mai buna - macar pana la 60 de ani, ca sa-mi ramana timp pana pe la 90 sa ma bucur de viata :)


Problema de logica matematica numarul 2:
Din 8 tipuri de sirop Yo Clasic , 2 din gama Yo Fresh, 2 din gama Yobiliara 2016 , cati oameni fericiti pot exista?
Da, tatal meu nu este singurul lucru bun dat de Univers in 1956 - si pentru ca tata a avut doar o fata, ceilalti oameni trebuiau sa aibe parte de inspiratie - asa ca au aparut siropurile Yo. Cum te poate face un sirop mai fericit?
1) Iti mentine creativitatea in priza - nu ma crezi? Te-ai gandit sa faci un cocktail cu sirop Yo?  Incearca si ai sa vezi daca ai stofa de barman
2) Deja mi-e prea mare pofta asa ca va las ca am cateva idei noi de bauturi - poate le impartasesc mai tarziu si cu voi.

P.S.
Una din inspiratii e asa - carui moment din viata i-ati dedica un cocktail?

No comments:

Post a Comment