Sunday, November 13, 2016

10.2

Buna tuturor,

Acum cateva zile va spuneam despre cum mi-am inceput eu pregatirea de super eroina. Initial imi doream sa fiu agent secret, dar am zis ca ma multumesc cu orice fel de super erou. Pana la urma, o viata dubla era necesara . Daca pregatirea mea fizica s-a facut individual, tatal meu si serialul meu preferat mi-au dat de gandit : singura poti face ceva, dar nu ceva foarte complicat. Pentru ceva maret, ai nevoie sa faci parte dintr-o echipa.

Eu ma uitam la Sailor Moon - un serial ce urmarea aventura unor pustoaice ce incercau sa salveze mai multe lumi. Eroina Era chiar Sailor Moon - dar ea avea vreo 10 prieteni care o ajutau. Eu, eu eram singura.

Dar singuratatea mea era aleasa, in sensul ca la mine la usa bateau non-stop copii de la bloc si colegii de scoala si mie imi placea asa de mult lumea mea incat am hotarat sa stau inauntru.
Cum zicea un citat inspirational : viata incepe la sfarsitul zonei de comfort, asa ca am iesit in curte.
Si acolo eram asteptata de Iza, Nina, Bogdi, Alexandru, Marius, Robi, Roli.

Si am devenit sefa lor - si in loc sa ne jucam de-a doctorul si doctorita sau de-a mama si de-a tata ci de-a Gardinii lumilor. Scara blocului, zonele verzi erau Regatul Lunii si aleea pavata era Pamantul. Si peste cateva luni cand aparea un sezon nou apareau personaje noi printre noi - ne faceam din perdelele si fetele de perne vechi haine de luptatori si seara trebuiau parintii si bunicii sa ne strige de 3 ori ca sa urcam in casa.

Era distractiv cum povestile din copilarie citite seara de parinti se transforma in desene animate la televizor care mai apoi se transforma in jocuri si prietenii pentru ca noi toti ne uitam la aceleasi seriale. Acum, am vazut ca cei mici au un serial nou care sa devina idolul generatiei lor - Ben 10. Partea frumoasa e ca acest serial a fost si serialul generatiei fratelui meu - si ca Scara Blocului era invadata de geluri verzi care faceau... eh - va las sa vedeti in fiecare joi la Cartoon Network sa vedeti. Fratele meu a ajuns un adult plin de umor si foarte fermecator si nici cu prietenii lui nu mi-e rusine, deci se anunta ca o generatie noua sunt pe cale sa aibe un prieten imaginar de calitate.

Voi ce parere aveti?




No comments:

Post a Comment