Monday, November 14, 2016

Unii pleaca, altii vin

Tin minte ca aveam vreo 9 ani, si era o toamna calda la Oradea. Si intr-un weekend, ce s-au apucat mama si bunica mea sa faca? Sa stranga toate hainele de toamna si sa le puna in saci. Sa scoata alti saci de prin dulapuri si sa scoata pantofi, ghetute, cizme si sa vedem ce mi se mai potriveste.

Acum, la 30 de ani prin Transilvania e un friiiiig dar obiceiul mi-a ramas : ma uit ce pantofi imi mai sunt buni, ce as mai purta in acest sezon... asa ca, in urma trierii de anul acesta, am decis ca am sa-mi cumpar o pereche de cizme calduroase de la Sketchers.

A fost o alegere destul de grea pentru ca ZorileStore.ro vor avea reduceri de pana la 60% pentru  Black Friday, care incepe in 18 noiembrie si au destul de multe perechi de cizme dragute. Voua cum vi se par?

No comments:

Post a Comment